Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties
IMG_8147

Beachvolleyball-evenement inspireert en verrast

Door: | juni 30, 2015

Highballs in de bar en op de Dam – TravConnect organiseerde maandag een netwerkevenement in de Industrieele Groote Club in Amsterdam, op steenworp afstand van het tijdelijke stadion voor het WK beachvolleyball, met Transavia als gastheer.

Een goede mix van bijna honderd young professionals en captains of industry woonde in de besloten sociëteit en business club drie pitches bij van start-ups. Gábor Margés introduceerde zijn geesteskind MeetJune, een platform waar reizigers en locals elkaar ontmoeten. ‘We gaan in oktober live met Amsterdam en Buenos Aires. Lokale mensen – onze hosts – bieden op de site van MeetJune activiteiten, eten of een slaapplek aan tegen betaling. Voor reizigers dé manier om een bijzondere beleving aan hun trip toe te voegen.’

Igor Scancisi van Novanta transformeerde een onbewoond eeuwenoud dorpje in Italië om tot pop-up hotel. ‘We zijn van juni tot en met september open. In een boerderij hebben we zeven hotelkamers gerealiseerd, maar je kunt ook huisjes huren. Het eten wordt gemaakt van lokale, verse ingrediënten en is heel erg lekker. En zelfs aan wellness is gedacht.’

Mike Bruijnesteijn van 60DAYS maakt handig gebruik van de Airbnb-trend. ‘Ons motto is: niet gespaard, toch op vakantie. Huiseigenaren melden zich op 60days.nl aan en vullen in wanneer zij weg zijn. Wij doen een aanbod en betalen vooraf uit. Bovendien zorgen we voor de incheck en schoonmaak. De bedoeling is dat de verhuurders hun reis straks gewoon op onze site kunnen boeken.’

De ideeën van Margés, Scancisi en Bruijnesteijn waren volgens de deelnemers aan het TravConnect-event bijna net zo verrassend als de sfeer in het beachvolleybalstadion. Snelle acties, een enthousiast publiek en veel entertainment – het toverwoord beleving dat nu zo hot is in de reisbranche in optima forma.

Op de foto van links naar rechts: Mattijs ten Brink (Transavia), Gábor Margés (MeetJune), Mike Bruijnesteijn (60DAYS), Igor Scancisi (Novanta) en Boy Lokhoff (TravMedia Company). 

Zie voor meer foto’s TravConnect/Facebook.

image2

Deel dit artikel

Reacties