Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties
Emirates

Emirates: 24/7 klantenservice via social media

Door: | oktober 22, 2015

Emirates is nu 24/7 bereikbaar voor klanten via social media. De luchtvaartmaatschappij communiceert op Twitter en Facebook in twee talen: Arabisch en Engels.

Emirates ging in augustus 2012 van start met social media klantenservice met gemiddeld 50 interacties per dag. Vandaag de dag behoren Twitter en Facebook tot de belangrijkste kanalen voor klanten om in contact te komen met Emirates met ruim 1.000 vragen en berichten per dag. De onderwerpen lopen uiteen van vragen over boekingsinformatie tot complimenten en feedback over de porudcten en services van Emirates. Met de introductie van 24/7 social media support is de luchtvaartmaatschappij nu de klok rond bereikbaar.

“Onze social media klantenservice vormt een belangrijke aanvulling op onze bestaande on- en offline klantenservice. Met reizigers over de hele wereld in verschillende tijdszones kunnen wij door aanbieden van 24/7 via social media – in het Engels en Arabisch – nog sneller reageren”, aldus Karen Bell-Wright, Emirates en Senior Vice Preseident Retail and Contact Centre.

Emirates1

Veelgestelde vragen en antwoorden zijn ook beschikbaar in de uitgebreide FAQ op emirates.com, maar klanten van Emirates kunnen ook via e-mail, verschillende verkooppunten en per telefoon contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij. De meeste interactie vindt plaats in het Engels en Arabisch, maar er is personeel aanwezig om in nog 14 andere talen te reageren.

Deel dit artikel

Reacties