Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

Laatste blogs - Pagina 144 van 145 - TravConnect

Van content naar content marketing

oktober 28, 2013 |

Content is altijd belangrijk geweest in de reisbranche. Teksten en foto’s die de klant verleiden om een boeking te maken. Een vakantieparkboeking voor het hele gezin mét opa en oma, of een cruise om het nieuwe leven te vieren na

Reacties Lees verder >

Klant-Kanaal-Keuzestress

oktober 28, 2013 |

Echt een woord van deze tijd: keuzestress. Vroeger bestond dit woord volgens mij niet of werd er in ieder geval niet overgepraat. Tegenwoordig ligt het overal op de loer, zelfs bij de meest simpele beslissingen.

Denk

Reacties Lees verder >

Bepaalt de klant het beleid in de organisatie?

oktober 25, 2013 |

De klant daadwerkelijk centraal stellen vergt nogal wat aanpassingen van organisaties. Wie kan er met zijn hand op zijn hart verklaren, dat de focus op de klant zodanig is, dat de klant in feite het beleid bepaalt?

Paul Geraerds

Reacties Lees verder >

De 8 veranderregels: ‘Focus op de klant, Focus op verandering’

oktober 25, 2013 |

‘Hoe krijgen we de hele organisatie gefocust op de klant, zodat er een beweging ontstaat naar een cultuur waar de klant centraal staat?’

Om dat te kunnen realiseren, is het nodig om eerst te focussen op het doorvoeren van gewenste

Reacties Lees verder >