Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties
Homepage

PaperFlies: liever e-mailmarketing dan Facebook

Door: | juli 31, 2015

Jens Steenberg heeft tweeënhalf jaar geleden samen met Bob Stolk uit frustratie PaperFlies bedacht. ‘Wij willen af van de onduidelijke prijzen in de reisbranche en inspiratie bieden aan de reiziger.’

Wat is het concept van PaperFlies?
‘We zijn tweeënhalfjaar geleden begonnen als dagelijkse ‘deal-website’. Abonnees van onze nieuwsbrief krijgen elke dag een aanbieding voor een vliegreis, die daadwerkelijk direct tegen dat tarief kan worden geboekt.’

Wat zijn je ambities?
‘Nederland en België zijn nu onze grootste markten. We zouden graag internationaal willen groeien. Maar eerst moet de basis stabiel zijn. Twee weken geleden hebben we een hotelvergelijker gelanceerd. Binnenkort volgen nieuwe aankondigingen. We willen assisteren bij de hele reiscyclus, van oriëntatie tot boeken en de to do’s op de bestemming. Met die ontwikkeling zijn we nu heel druk. Voordat we de grens overgaan, moet het product zo sterk mogelijk zijn neergezet.’

Hoeveel gebruikers heeft PaperFlies?
‘We hebben 55.000 Facebook-volgers en 100.000 nieuwsbriefabonnees. De investeringen in Facebook bouwen we trouwens af. Als je via Facebook als je fans wilt bereiken, moet je daarvoor betalen. Dat geld investeren we liever in e-mailmarketing. Het aantal lezers van de nieuwsbrief en bezoekers van de website hopen we dit jaar te verdubbelen.’

Mede-Oprichter Jens Steenhuis #2

 

Deel dit artikel

Reacties