Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties
TD

Sprekers Technology Day mei 2015

Door: | april 22, 2015

De tweede editie van de TravConnect Technology Day staat alweer voor de deur. Donderdag 21 mei staat de hele dag, van 09:30 tot 18:30, volledig in het teken van technologie. In de Jaarbeurs in Utrecht komen reisprofessionals samen om alles te weten te komen over hoe de reisbranche door middel van technologie kan voldoen aan de verwachtingen van de klant. De dag wordt gevuld met een interessante line-up aan sprekers, waarvan er al een aantal hieronder worden voorgesteld. Binnenkort nog meer sprekers, zoals de drie CEO’s die in de spotlight durven te staan…

 

 

Naomi Schnuck

Vliegtickets.nl & WTC.nl – CEO in de spotlight 

Bob Rus, directeur van Vliegtickets.nl en WTC.nl, is een van de drie CEO’s die meedoet aan ‘CEO’s in the spotlight’ tijdens de Technology Day op 21 mei a.s. In deze prikkelende Q&A zal Rus onder andere zijn visie geven op de toekomst van e-commerce. De OTA-markt is in beweging, met partijen als Amazon en Google die zich op reizen storten en een flinke consolidatieslag onder de bestaande OTA’s. Wat voor gevolgen heeft dat voor Rus’ activiteiten?

Naomi Schnuck

@Leisure Group – CEO in de spotlight

Bjorn Berg-Andersen van @Leisure Group, durft zich ook te wagen aan ‘CEO’s in the spotlight’ tijdens Technology Day. @Leisure Group is een grote speler op de Europese online markt van accommodatieverhuur, leidend in de Benelux en Duitsland met een aanbod van ruim 300.000 vakantieaccommodaties in 36 landen. Met Belvilla en Ardennes Relais biedt @Leisure 20.000 vakantiehuizen aan in 20 verschillende Europese landen. Jaarlijks boeken 1,3 vakantiegangers hun vakantie bij @Leisure, dit resulteert in een totale boekingsomzet van ongeveer €200 miljoen.

Naomi Schnuck

Roomlr – The future of marketplaces in the travel industry

Bas Lemmens werkte voor Booking.com, eBookers.com, Isango.com, Easytobook.com en Redigo.ru. Daarna richtte hij Roomlr op, een wereldwijde zoekmachine voor elk type vakantiehuis. Roomlr werkt samen met een groot aantal partners waaronder Belvilla en Housetrip. Bas zal tijdens een masterclass vragen beantwoorden als: Waarom zijn de metasearch en vergelijkbare websites aan het groeien? Volgt de reisbranche nu de trends op aangaande de consumentenelektronica en het online kledingindustrie? Komt er een marktplaats voor alle reisproducten? Hebben de OTA’s moeite met groeien?

Naomi Schnuck

Webloyalty – Uniek rapport: toekomst van de reisbranche

Michel La Pierre is Country Manager van Webloyalty in Nederland. Samen met zijn team helpt Michel e-commerce-partners in retail, travel en leisure de relaties met hun klanten te versterken. Tijdens Technology Day presenteert Michel het eerste rapport van een uniek onderzoek waarin reisexperts, consumenten en vooraanstaande bedrijven, zoals Thomas Cook, TUI en NS, hun visie geven op de toekomst van de reisbranche.

Naomi Schnuck

TUI – Inzet van marketing technology

Edwin Hof, Manager Online Marketingis samen met zijn team van online marketeers verantwoordelijk voor alle online marketing en online sales activiteiten voor de merken Arke, Arkefly en Lastminute.nl. Op 21 mei zal Edwin spreken over hoe TUI Nederland met Arke marketing technology inzet, om online branding performance driven te maken. Oftewel, van schieten met hagel naar data gedreven klantgesprekken.

 

Naomi Schnuck

Jaarbeurs Travel – Travel Technology onderzoek

Editha Hoogenberg is marktmanager Travel bij Jaarbeurs Travel. Zij presenteert de resultaten van het Travel Technology onderzoek tijdens Technology Day. Dit onderzoek is uitgezet onder reisprofessionals werkzaam voor o.a. een touroperator/reisorganisator, land/verkeersburo, accommodatieverschaffer, vervoer, ICT/Automatisering. In dit onderzoek worden vragen gesteld over de huidige en toekomstige investeringen, aankoop en implementatie, maar ook de obstakels en successen.

Brechtje de Leij

iLysian – ‘Small Data is waardevoller dan Big Data’

Menno Veen geeft 21 mei een masterclass met als onderwerp ‘Small Data is waardevoller dan Big Data’. Menno vindt het gebruik van small en big data een gemiste kans binnen de reisbranche, waardoor hoge omzetten worden gemist. Met zijn masterclass kunt u proeven aan data en zien wat u met uw data kan. U kunt direct aan de slag na de interactieve masterclass met voorbeelden van small data applicaties en hun waarde.

Brechtje de Leij

NOS – Snelheid van de innovatie binnen een grote organisatie

Elger van der Wel, coördinator van het innovatielab bij de NOS, zal tijdens de masterclass op 21 mei vertellen over het innoveren bij een grote organisatie als de NOS. Daarbij is de snelheid waarmee NOS intern nieuwe dingen bedenkt en uitprobeert van belang. Andere vragen die aan bod komen: Hoe speelt NOS in op de ontwikkeling van streamen en ieder zijn eigen kijkmoment bieden versus centraal gebroadcaste uitzendingen? En hoe manage je dat snel en succesvol?

 

Guy Lokhoff

Sabre Travel Network – Generatie Y, mobiliteit en wearables

Joakim Everstin is Head of Innovation and technology evangelist bij Sabre Travel Network, EMEA. Joakim is onder andere verantwoordelijk voor het herkennen van trends in de reisbranche en te vertalen naar waardevolle technologische toepassingen. Tijdens Technology Day zal Joakim het gaan hebben over de technologische trends binnen de reisbranche, generatie Y, mobiliteit én een live demonstratie van mobiele apparaten die op het lichaam worden gedragen.


René Nieuwmans
Facebook – Slim benutten van het veranderende mediagebruik

Facebook is met meer dan een miljard mobiele gebruikers het grootste mobiele platform ter wereld. Dankzij de smartphones en tablets is de klant altijd online en verwacht snel respons op vragen en wensen. Bij Facebook is Dorianne Richelle verantwoordelijk voor de Global Marketing Solutions. Tijdens Technology Day zal Dorianne uitleggen hoe je dit veranderende mediagebruik slim kunt benutten voor je bedrijf.

Ron Simpson

Corendon – Optimaliseren van contactmomenten met de klant

Martin de Boer is Global Marketing Directeur bij Corendon en houdt zich onder andere bezig met het optimaliseren van de contactmomenten met de klant. Hij onthult op Technology Day de mobiele technologie die hij gebruikt om ervoor te zorgen dat de klant voor, tijdens en na de vakantie op het juiste moment aanbiedingen, informatie en updates krijgt. 

Ron Simpson

NH Hotel Group – Customer journey en een vooruitblik op innovaties

Van medio 2013 tot eind 2014 heeft Gerk van der Poll de functie van Booking Office Director Benelux vervult bij NH Hotel Group. Sinds januari 2015 is hij de Commercieel Directeur van Benelux, UK, Frankrijk en Afrika. Op 21 mei zal Gerk vertellen over twee technologische innovaties die de MICE propositie van NH Hotel Group ondersteunt, de customer journey, een vooruitblik op innovaties in boekingsmodules en nog veel meer.  

Ron Simpson

Sanoma – Actuele technische ontwikkelingen

Victor Beerthuis is Head of Mobile bij Sanoma. De afgelopen 6 jaar heeft hij bij verschillende spelers in de mobiele markt (nationaal en internationaal) verschillende rollen vervult. Mobiel speelt binnen Sanoma een belangrijke rol en Victor is sinds 2,5 jaar verantwoordelijk voor alle sales en business development op het gebied van mobile advertising.

Brechtje de Leij

Neurensics – Klantgedrag voorspellen met neuromarketing

Door de inzet van neuromarketing wordt klantgedrag voorspelbaar en wordt inzichtelijk gemaakt wat de (emotionele) triggers van klanten zijn om wel voor de ene reis(aanbieder) te kiezen en niet voor de ander. Martin de Munnik is neuromarketing strateeg en gaat 21 mei in op de techniek van neuromarketing: de toepassing van neuromarketing bij het voorspellen van klantgedrag, de lessons learned uit klantcases van reisaanbieders en andere marktpartijen en de mogelijkheden om neuromarketing zelf in te zetten om klantgedrag te voorspellen.

Joris Kuipers

Maatwerk Online – Adverteren op Facebook

Lars Maat is oprichter en eigenaar van online marketingbureau Maatwerk Online. Daarnaast is hij auteur op Marketingmed.nl. Inmiddels werkt Lars al ruim 5 jaar in de online marketing en is hij gespecialiseerd in vooral Google AdWords (SEA) en Facebook Marketing. Lars is sinds 2012 onafgebroken Google AdWords en Google Analytics Certified. Op 21 mei zal Lars een workshop geven over adverteren op Facebook, geeft expert tips en haalt praktijkvoorbeelden aan.’

Koen Droste

Invalshoek – Wat kan je met webcare?

Andy Hoek is oprichter en eigenaar van Invalshoek. Invalshoek biedt oplossingen voor social media, webcare en webchat. Daarnaast is Andy auteur op Marketingmed.nl. Hij is zelfstandig online klantcontact en social media strateeg en op 21 mei zal Andy een masterclass geven over webcare. Naast voorbeelden behandelt Andy ook de volgende vragen: Wat kan je met webcare? En hoe doe je dat dan?

 

 

Robert van Hoesel

Store Support – ‘The Never Ending Journey’

Arjen is algemeen directeur bij Store Support BV, marktleider op het gebied van mystery guest- en Customer Journey-onderzoek. Een kritische klant, marketeer, blogger, reisliefhebber en bovenal fan van klantbeleving. In februari wonnen Store Support en Transavia de MIE Presentatie Award met beoordeling van bijna 9,8. De case, The Never Ending Journey, liet zien hoe opdrachtgever en bureau samen de passagierservaring in kaart brengen. Tijdens Tecnhology Day zal Arjen deze case presenteren.

 

Guy Lokhoff

Polle de Maagt – ‘Screw technology, let’s be human’

Polle de Maagt is een onafhankelijke digital/brand consultant. De afgelopen jaren heeft hij meegewerkt aan digitale campagnes en merkstrategieën voor onder andere KLM, Rabobank en Nike. Hij probeert bedrijven te veranderen om meer in acties te denken in plaats van advertenties. Tijdens Technology Day staat centraal: “Screw technology, let’s be human”. In plaats van technologie menselijk te maken zouden we meer moeten nadenken over hoe we waarden als menselijkheid schaalbaar maken met technologie.

 

Deel dit artikel

Reacties