Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties
travconnect-technology

Technology Day uitgebreid met ochtendprogramma

Door: | augustus 27, 2014

Nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in een razend tempo op en daarom is het bestaande programma van Technology Day op woensdag 17 september uitgebreid met een ochtendprogramma, mede mogelijk gemaakt door Europeesche Verzekeringen.

 

Primeurs en nieuwe strategieën

Wat kun je ‘s ochtends verwachten? Diana van Roest en Naomi Schnück van Google komen met primeurs met de titel ‘Travel 2014 – connecting with today’s traveler’. Zij geven hun visie op de veranderende manier waarop reizigers tegenwoordig met informatie omgaan, en hoe technologie daar een rol in speelt. Ook René Nieuwmans, Senior Commercial Manager Expedia.nl en Expedia.be, geeft een uitgebreide update over de nieuwe weg die het bedrijf inslaat. Het bedrijf investeerde recent miljoenen euro’s in een technologisch platform dat voor elke afzonderlijke klant een gepersonaliseerd reisadvies genereert. Want personalisering is hét centrale thema in de reisbranche. Reisaanbieders zijn tegenwoordig praktisch inwisselbaar en nauwelijks in staat meerwaarde bieden aan de consument. Tijdens deze presentatie vertelt René Nieuwmans meer over de vertaling van deze strategie.

 

Drones

Wat heeft een reisbedrijf aan een drone? Over circa twee jaar hebben we er allemaal een, luidt de begrijpelijke voorspelling van de ontwerpers. Gewoon, in je broekzak. Dus als de consument er een heeft, wat kan de verkoper ermee? Dutch Drone Company is daarom ook op 17 september te gast. Dit bedrijf laat in levende lijve zien welke impact de drone heeft voor en welke kansen die aan de reisbranche biedt. Als voorbeeld heeft Dutch Drone Company een demo waarin je in 3D accommodaties op hun best over het voetlicht kunt brengen.

 

Dunne scheidslijn

‘De klant kiest steeds vaker de online route naar reisorganisaties. Europeesche Verzekeringen werkt naast retail aanbieders ook samen met online reisaanbieders. We willen samen met hen optrekken om de klant op online gebied zo goed mogelijk bedienen. Ook wordt de scheidslijn tussen reisagent en online aanbieder steeds dunner. Ervaringen die we opdoen in het online speelveld kunnen wij vervolgens ook daarbuiten delen’, verklaart Maud van Boven van Europeesche haar medewerking aan Technology Day.

 

Programma

Meer informatie, interactie en inspiratie voor dezelfde prijs inclusief lunch. De deelnemers die zich al hebben opgegeven voor het middagprogramma, kunnen zich vanzelfsprekend ook nog voor het ochtendprogramma opgeven via de persoonlijke mail, die deze week in je mailbox verschijnt. Het uitgebreide programma staat hier. Heb je je nog geen ticket? Meld je hier aan.

Deel dit artikel

Reacties