Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

TravConnect Archives - TravConnect

Virtueel je vliegtuigstoel uitkiezen

maart 20, 2017 |

Airlines Technology heeft een VR-oplossing bedacht voor het selecteren van vliegtuigstoelen. Passagiers kunnen uiteindelijk zelf door het vliegtuig lopen en kiezen waar ze het liefste willen zitten. Ook distributiesysteem Sabre vindt dat er meer aandacht moet komen voor de

Reacties Lees verder >

Transavia test chatbot op Facebook Messenger

maart 15, 2017 |

Transavia is bezig met het testen van een chatbot op Facebook Messenger voor het zoeken van vluchten. Ines Verburgh, Lead Innovation bij Transavia, verwacht dat uiteindelijk het hele reisproces, van zoeken en boeken tot inchecken en customer care, via

Reacties Lees verder >

KLM reageert het vaakst op social, Lufthansa het snelst

december 23, 2016 |

KLM reageert het vaakst van alle luchtvaartmaatschappijen op directe mentions van volgers op social media. Het minst betrokken bij volgers is Turkish Airlines. Dit blijkt uit onderzoek van Conversocial, een Amerikaans adviesbureau op het gebied van social en mobile.

Conversocial

Reacties Lees verder >

Infographic: hoeveel tools zijn er nodig voor een hotelboeking?

december 20, 2016 |

De distributieketen van de hotellerie is zeer complex. Techbedrijf Snapshot telt zeven lagen tussen de hotel en de gast, inclusief de ‘nazorg’, zoals recensies en revenue analytics. Even bellen om een kamer te reserveren is er dus niet meer bij.

Reacties Lees verder >